Dažniausiai užduodami klausimai

  •  

    1. Kaip greitai gausiu prekę?

    Elektroninė parduotuvė įsipareigoja prekes pristatyti kaip galima greičiau, kai kurie pirkėjo pasirinkimai lemia siuntos pristatymo greitį (pvz: jei konkrečios prekės nėra sandelyje užtrukti gali ~ 14 darbo dienų kol ją pagamins).  Daugiau apie pristatymo terminus rasite čia

    2. Kur galiu kreiptis, jeigu kilo neaiškumų? 

    Jeigu iškilo klausimų dėl konkrečios prekės, jos užsakymo, apmokėjimo, ar norite sužinoti tikslų pristatymo terminą, nedvejodami rašykite mums el. paštu info@e-danceshop.lt arba susiekite su mumis telefonu +37061118889 ir mes būtinai atsakysime į Jums rūpimus klausimus.

    3. Ar būtinai reikia užsiregistruoti, kad atlikti pirkimą?

    Pirkti gali ir neužsiregistravę pirkėjai, tiesiog pildant užsakymą nepažymėkite varnelės prie užrašo "Tapti registruotu vartotoju".

    4. Ar mano pateikti duomenys yra saugūs?

    Mes tvarkome Jūsų duomenis vadovaudamiesi asmens duomenų apsaugos įstatymu ir garantuojame, kad Jūsų pateikti duomenys išliks saugūs ir nebus naudojami niekur kitur.

    5. Nemoku naudotis internetine pirkimo sistema?

    Jeigu Jums tai pirmas apsipirkimas internetu, tiesiog paskambinkite arba parašykite mums, mielai padėsime. 

    6. Kiek kainuoja pristatymas?

    Perkant prekių už 78 EUR ir daugiau, Lietuvoje prekės pristatomos nemokamai.
    Jeigu prekių suma yra mažesnė už 78 EUR, tuomet pristatymas Lietuvoje kainuos:

    • Per AB Lietuvos paštas – 2,9 EUR
    • Per Omniva / LP Express paštomatą – 2,9 EUR
    • Per UAB LP EXPRESS kurjerius – 3,9 EUR
    • Per SIUNTOS AUTOBUSAIS - 3,9 Eur 

    7. Per kiek laiko galima grąžinti / keisti prekes?

    Prekes galite grąžinti / keisti per 14 darbo dienų nuo jų pristatymo datos, prieš tai susisieke su mumis telefonu 8-611-18889 arba el. paštu info@e-danceshop.lt